Een themafeest organiseren is helemaal in. Je ziet steeds vaker dat mensen ervoor kiezen om een bepaald thema aan een feestje te geven. Hierdoor krijgt jouw event een uniek karakter en zorgt je ervoor dat het feest onvergetelijk wordt voor al je gasten.
Zie je het niet zitten om dit feestje zelf te organiseren? Doe dan beroep op Jufke Feestkoffer. Kies een themakoffer en leg een datum vast...
Jufke Feestkoffer komt bij jou thuis het themafeest organiseren en leiden. Het enige wat je nog hoeft te doen is iets voorzien van knabbels en meegenieten met de feestvierders.
Er is 1 uur nodig om de ruimte en de tafel te versieren. Ook het spelmateriaal wordt dan klaargezet.
Een kinderfeestje duurt maximum 3 uur maar dit is afhankelijk van de leeftijd van het kind. De begeleidingskost is 35 euro/uur
Er is ook nog een uur nodig om alles terug op te ruimen.
Vraagprijs: voor de begeleiding van een 3uur durend feestje + 2u opzet en afbraak + themakoffer = 220euro
Er wordt een reiskost aangerekend van 0.40euro per kilometer als de feestlocatie meer dan 10km buiten de thuislocatie van Jufke Feestkoffer ligt. (Akkerstraat 46, 9220 Hamme)
Algemene Voorwaarden:
- Boekingen:
Een overeenkomst voor een kinderfeestje komt tot stand na schriftelijke bevestiging. Je ontvangt deze bevestiging per mail.
- Reiskosten:
2.1 De reiskosten zijn enkel van toepassing op feestjes op locatie. Bij de all-in feestjes is dit niet van toepassing. De reiskosten worden berekend vanaf de vestigingslocatie van Jufke Feestkoffer (Akkerstraat 46, 9220 Hamme) tot aan de opgegeven locatie en terug tenzij anders vermeld.
2.2 Reiskosten bedragen 0.40€ per gereden kilometer. Binnen de 10km rond de vestigingslocatie van Jufke Feestkoffer worden er geen reiskosten in rekening gebracht.
2.3 Wij berekenen de reiskosten aan de hand van routeplanner op Google Maps.
3. Annuleren:
Annulering van het complete feest kan tot 1 week vooraf kosteloos. Daarna zijn de
annuleringskosten 25% van de gehele prijs. Bij afmelding op dezelfde dag bent u 50%
schuldig. Jufke Feestkoffer zal samen met u naar een passende oplossing zoeken.
Mocht het feestje door overmacht of ziekte aan Jufke Feestkoffer haar kant niet doorgaan, dan kan Jufke Feestkoffer niet aansprakelijk gesteld worden. Het feestje wordt kosteloos op een andere door u gekozen datum en tijdstip ingehaald of u krijgt indien gewenst de betaling retour.
- Foto's:
4.1 Vooraf of tijdens het feestje kan Jufke Feestkoffer toestemming vragen aan de opdrachtgever/ ouders/ voogd om een foto te mogen maken van de kinderen. Deze foto’s zijn uitsluitend bedoeld voor de website en/of Facebookpagina en/of Instagram van Jufke Feestkoffer.
Uit al de foto’s die getrokken worden, gaan er enkele worden geselecteerd om in de collage te zetten van die dag. Deze worden dan geplaatst onder mondelinge toestemming tussen Jufke Feestkoffer en de opdrachtgever/ ouders/ voogd. Uiteraard kan de mondelinge toestemming terug ingetrokken worden. Wanneer de ouder/voogd niet meer akkoord is, kan dit schriftelijk aangegeven worden via mail (jufkefeestkoffer@gmail.com)
- Facturatie:
5.1 De betaling van de factuur kan ofwel op de dag zelf cash of via Payconiq betaald worden of binnen de 10 werkdagen na het event.
5.2 Jufke Feestkoffer is een kleine onderneming onderworpen aan de vrijstellingsregeling van belasting. BTW niet toepasselijk!
5.3 10 dagen nadat de vervaldatum vervallen is wordt er een herinneringsmail gestuurd. Indien de betreffende factuur na 30 dagen na vervaldatum nog niet betaald is, wordt er een aanmaningskost van 15€ aangerekend met een nieuwe factuur.
- Verantwoordelijkheid:
6.1 Jufke Feestkoffer is niet aansprakelijk voor materiele schade en/of letsel bij een kind voortvloeiend uit deelname aan een feestje of gebruik van producten van Jufke Feestkoffer.
Feestelijke groetjes!